VAT Compliance dla sprzedających Online

Porównanie: EFN, CE czy PAN-EU?

Na tej stronie postaramy się wyjaśnić wszystkie wątpliwości i pokazać, który sposób realizacji jest najlepszy dla Państwa biznesu internetowego, biorąc pod uwagę aktualną wielkość i obroty. Wszystkie 3 typy FBA zostaną wyjaśnione i porównane. Z każdą z tych usług wynikają różne prawa i obowiązki. Korzystanie z opcji, która najlepiej pasuje do Państwa firmy w jej obecnym stanie, może znacznie zwiększyć sprzedaż.

Rozwiązania dla sprzedawców Amazon

EFN

EUROPEJSKA
SIEĆ DS.
REALIZACJI

Magazyn w JEDNYM kraju i sprzedaż na WSZYSTKICH rynkach Amazon


DLA POCZĄTKUJĄCYCH SPRZEDAWCÓW

Dowiedz się więcej

CE

CENTRALNY
PROGRAM
EUROPEJSKI

Magazyn w NIEMCZECH, CZECHACH oraz w POLSCE i sprzedaż na WSZYSTKICH rynkach Amazon

PRZENOSZENIE SPRZEDAŻY NA WYŻSZY POZIOM

Dowiedz się więcej

PAN-EU

PROGRAM
OGÓLNOEUROPEJSKI

Magazyn we WSZYSTKICH centrach realizacji i sprzedaż na WSZYSTKICH rynkach Amazon

DLA DUŻYCH SPRZEDAWCÓW (1200+ sztuk/miesięcznie)

Dowiedz się więcej

W podsumowaniu:

Sprzedawcy FBA muszą skoncentrować się na sprzedaży, jeśli chodzi o decyzję, którą usługę wybrać. amavat® sugeruje, jak to zrobić: EFN - jeśli miesięczny obrót wynosi mniej niż 500 sztuk, CE, jeśli obrót wynosi od 500 do 1500 sztuk miesięcznie i PAN-EU, jeśli sprzedaż przekracza 1500 sztuk.

I na odwrót, wybór planu PAN-EU w pierwszej kolejności może być również potencjalną strategią ekspansji - ale tylko to się ostatecznie opłaca. Jest to poziom, do którego powinni dążyć wszyscy sprzedawcy internetowi, amavat® jest tu po to, aby pomóc i wesprzeć Państwa w zwiększonych obciążeniach biurokratycznych i obowiązkach administracyjnych, które mogą spowolnić proces ekspansji lub po prostu przytłoczyć Państwa.

Dla osób poszukujących ekspertów ds. zgodności z przepisami dotyczącymi podatku VAT, posiadających lokalną wiedzę i doświadczenie, którzy poradzą sobie z rejestracją, wypełnianiem i raportowaniem podatku VAT.

Usługi amavat®:

Oferujemy "rejestrację VAT" jako jednorazowy koszt i jest naliczana w wysokości 420 € za kraj.

Możemy również zaoferować Państwu "pakiet tłumaczeń" przy rejestracji w celu uzyskania numeru identyfikacji podatkowej w wysokości 170 € na kraj.

Pomoc w monitorowaniu sprzedaży w odniesieniu do progów w każdym kraju UE, po złożeniu osobnego zamówienia: w przypadku dostaw do krajów UE, które nie są objęte istniejącą umową mandatową amavat®, kwota ta może wynieść 15 € za miesiąc.

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z nami.

Rozwiązania dla sprzedawców internetowych z siedzibą w UE

Jak rozpocząć sprzedaż online w UE? Po podjęciu decyzji o utworzeniu własnej firmy eCommerce, kolejnym krokiem jest znalezienie właściwego rozwiązania.

W firmie amavat® możemy zaoferować szeroki zakres usług i rozwiązań dla Państwa biznesu internetowego z siedzibą UE.

Wiele przedsiębiorstw często wpada w pułapkę pośpiechu w realizację projektów bez odrabiania wystarczającej ilości prac domowych w zakresie wymagań biznesowych, dostępnych rozwiązań technologicznych i potencjalnych dostawców na rynku. Jesteśmy dumni z tego, że mamy odpowiednich ludzi, którzy mogą się Państwem zaopiekować. Nasi wyspecjalizowani i doświadczeni doradcy podatkowi w każdym z krajów UE mogą służyć Państwu pomocą w kontaktach z organami podatkowymi na szczeblu lokalnym, albo w zakresie kontroli progów w celu zachowania pełnej zgodności z przepisami dotyczącymi rejestracji podatku VAT, a nawet naszej wiedzy na temat opcji dla sprzedawców z Amazon.

Mamy naprawdę prawdziwie nieporównywalną usługę.

Rozwiązania dla sprzedawców internetowych niemających siedziby w UE

Czy sprzedajesz online klientom europejskim spoza UE? W przypadku przedsiębiorstw mających siedzibę poza UE istnieje szereg podatków z tytułu importu, takich jak VAT i cło do rozważenia - ile jest należne od wartości towarów. Ale głównym problemem jest to, "kto jest importerem rejestru" i w konsekwencji odpowiada za zapłatę wszystkich podatków z tytułu importu - Państwo, dostawca czy Państwa klient?

amavat® może pomóc i wesprzeć Państwa w rejestracji podatku VAT, dzięki czemu mogą Państwo stać się "importerem rejestru", a tym samym rejestracja do celów podatku VAT może pomóc w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej poprzez obniżenie podatków importowych i, co ważniejsze, zapewniając lepsze doświadczenia związane z zakupem przez klienta. Możemy również pomóc przy rejestracji i numerze identyfikacyjnym przedsiębiorców ("EORI"). Jesteśmy przekonani, że korzyści zwykle przewyższają koszty.

  • Reklamują Państwo przez Internet, że Państwa produkt/y zostaną dostarczone bez dodatkowych opłat - cena zapłacona przez Internet zawiera należny podatek VAT i jest CENĄ KOŃCOWĄ.
  • Liczba zwracanych pozycji zmniejsza się.
  • Opłaty przywozowe oparte są na niższych kosztach produkcji i transportu.
  • Mogą Państwo ubiegać się o zwrot podatku VAT z importu na podstawie deklaracji VAT.

Nasze usługi i rozwiązania dla Państwa biznesu internetowego spoza UE mogą być bardzo pomocne.

W odniesieniu do sprzedaży z Amazon niemającej siedziby w UE. Sprzedawcy internetowi z siedzibą poza UE, którzy korzystają z usługi Fulfilment firmy Amazon ("FBA"), stoją w obliczu sprzecznych zobowiązań wobec osób zamieszkałych w jednym z państw członkowskich UE. Dobrą wiadomością jest to, że nadal można sprzedawać konsumentom bez konieczności tworzenia firmy w UE, ale trzeba będzie zarejestrować się do celów podatku VAT w krajach, w których się sprzedaje.

Ale produkty, które są przechowywane w miejscu, w którym znajduje się sprzedawca spoza UE, wówczas produkty będą musiały najpierw zostać odprawione przez służby celne UE. Sprzedawca może to zrobić, gdy produkt lub produkty dotrą do kraju UE po raz pierwszy. Sprzedawca może zapłacić podatek VAT i cło przywozowe za przywiezienie produktu/ów do UE w celu dalszej dostawy do klienta. Jeśli sprzedawca chce odzyskać podatek VAT od importu, musi zarejestrować go w kraju, w którym produkt/y są odprawiane. Jeśli nie, sprzedawca musi pobrać podatek VAT od importu jako koszt, wraz z należnością celną przywozową.

W przeciwnym razie sprzedawca spoza UE może zmusić swojego klienta do rozliczenia podatku VAT i cła importowego. W normalnych warunkach sprzedawca obciąży klienta tą kwotą przed przekazaniem produktu/ów. Choć może to być proste, często zniechęca to klientów do powtarzania transakcji ze sprzedawcami.

Posiadanie naszej specjalistycznej wiedzy i doradztwa w każdym kraju UE może być korzystne tylko dla Państwa.