Integracje e-commerce

Łączymy podatki z rozwiązaniami IT

Integracje pozwalają na automatyzację procesów księgowych.
Nasza aplikacja pobierze, uporządkuje i pozwoli Ci zrozumieć dane płynące
z różnych źródeł Twojego biznesu e-commerce.

Napisz do nas

W czym jesteśmy lepsi

Co odróżnia naszą aplikację od innych?

1

Automatyczne pobieranie i weryfikacja danych

Nasz zaawansowany algorytm dokładnie pobiera, analizuje
i weryfikuje wszystkie zintegrowane dane, przypisując odpowiednie klasyfikacje podatkowe i określając odpowiednie kraje opodatkowania.

Jeśli zostaną wykryte jakiekolwiek nieprawidłowości, od razu otrzymasz powiadomienie, abyś mógł je natychmiast poprawić.

arrow

2

Rozległy zakres raportów

Deklaracje VAT i/lub VAT OSS, dokumenty z loakalnych urzędów skarbowych, raporty dotyczace: VAT, VAT OSS, Intrastat, przemieszczeń miedzy magazynowych oraz na potrzeby księgowania podatku dochodowego. Jak to działa?

Łączymy się po API bezpośrednio z kontem sprzedawcy, dzięki czemu możemy zaciągnąć do naszego systemu/aplikacji niezbędne dane do przygotowania rozliczeń VAT czy deklaracji podatkowych.

arrow

3

Integracje z marketplace’ami

W amavat® zrewolucjonizowaliśmy sposób, w jaki przetwarzasz dane
z największych platform handlowych, takich jak Allegro, Kaufland, a także integratorów, takich jak Baselinker.

Nasze niezawodne narzędzie oferuje bezpośrednie integracje z tymi potężnymi źródłami, zapewniając automatyczne pobieranie danych na życzenie.

Zachęcamy do zamówienia prezentacji demo naszej aplikacji amavat, aby zobaczyć, jak może usprawnić twój proces rozliczania VAT i zarządzania danymi. Jeśli wolisz samodzielnie zapoznać się z funkcjami aplikacji, zapraszamy do przejrzenia naszej szczegółowej instrukcji obsługi, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez wszystkie możliwości aplikacji amavat.

Zapisz się na prezentację demo

Integracje i automatyzacje e-commerce

Integrujemy lub automatyzujemy się z największymi marketplace'ami

Przywykliśmy w codziennej pracy do radzenia sobie z dużymi wolumenami danych. Naszą specjalnością jest automatyzowanie ich, pozyskiwanie oraz przetwarzanie na formaty użyteczne w rożnych procesach podatkowo-księgowych. Automatyzujemy też pobieranie danych i ich księgowanie. Po wielu latach w biznesie e-commerce niewiele jest nas w stanie zaskoczyć. Wyszukujemy nowości i implementujemy je z pasją dla dobra naszych klientów. Kreujemy nowe, tworząc przyszłość e-commerce. Zobacz jak działają nasze integracje w instrukcji obsługi amavat®.

Baselinker
Amazon
Kaufland
Allegro
Aplikacja, która wspiera biznesy e-commerce

Aplikacja amavat®

Aplikacja, która wspiera biznesy e-commerce

Wspieramy biznesy e-commerce w kompleksowej obsłudze łącząc księgowość z rozwiązaniami IT, pozwalającymi na optymalizację procesów finansowych.

W amavat® podjęliśmy wyzwanie i stworzyliśmy własne, innowacyjne narzędzie integracyjne, które zmieni Twój sposób prowadzenia biznesu. Rozbudowane możliwości aplikacji są praktyczną inwestycją dla firm e-commerce działających na rynku krajowym i międzynarodowym.

Nasze rozwiązania są zaprojektowane tak, aby dostarczać rzeczywistej wartości naszym klientom. Dlatego aplikacja umożliwia bezproblemowe współdziałanie z czołowymi platformami e-commerce, takimi jak Kaufland, Allegro oraz renomowanymi integratorami, jak Baselinker.

Co to oznacza dla Ciebie?

To oznacza, że nie musisz już tracić czasu na ręczne zbieranie danych z różnych źródeł. Nasze zaawansowane rozwiązanie pozwala na automatyczne pobieranie danych dzięki bezpośredniemu połączeniu poprzez API z Twoim kontem sprzedawcy.

Dzięki tej niezwykle efektywnej integracji, możemy nie tylko przygotować niezbędne dane do rozliczeń VAT i deklaracji podatkowych, ale także dostarczyć Ci szeroki zakres danych, umożliwiając tworzenie raportów księgowych, analizę
przewalutowań i wiele innych raportów dostosowanych do Twoich potrzeb.

Integracja danych i automatyzacja rozliczeń

Wybierz wygodę

Integracja danych
i automatyzacja rozliczeń

Oszczędź czas, unikaj błędów i skoncentruj się na rozwoju
swojej działalności - z amavat® to możliwe!

Zapisz się na prezentację demo

wypróbuj aplikację

Zarządzaj księgowością z dowolnego miejsca

Z nami nie musisz szukać pośredników

Co zyskasz, wybierając aplikację amavat®?

01

Automatycznie pobierzesz dane sprzedażowe

02

Pobierzesz raporty dotyczące przemieszczeń wewnątrzwspólnotowych

03

Otrzymasz uporządkowane i zweryfikowane dane

04

Rozliczysz podatki w PL oraz VAT i VAT-OSS ze sprzedaży zagranicznej

05

Otrzymasz rozbudowane raporty dla księgowości

06

Otrzymasz wsparcie amavat® w zakresie obsługi aplikacji

Pobierz instrukcję obsługi aplikacji amavat®

Tworzymy Przyszłość E-Commerce

Funkcjonalności płynące z aplikacji amavat®

Aplikacja amavat to prosty w obsłudze system, wspierający proces zbierania danych na potrzeby obsługi księgowej i rozliczeń VAT dla sprzedawców e-commerce. Funkcjonalności jakie daje automatyzacja dostarczają ​realną wartość dla firm.

Przygotowana została wraz z naszymi doradcami podatkowymi, ​dzięki czemu wyposażona jest w mechanizmy gwarantujące poprawność przygotowywanych rozliczeń podatkowych.​

what you gain icon

Oszczędność czasu

Automatyzacja procesów księgowych pozwala znacząco skrócić czas potrzebny na obsługę danych i obniżyć koszty operacyjne.

what you gain icon

Weryfikacja poprawności danych

Aplikacja automatycznie sprawdza poprawność pobranych danych, minimalizując ryzyko pomyłek i zapewniając dokładność rozliczeń VAT.

what you gain icon

Integracje z marketplace’ami i systemami ERP firm

Umożliwia łatwą integrację z popularnymi platformami sprzedażowymi i systemami ERP, zapewniając płynny przepływ danych.

what you gain icon

Bezpieczeństwo i gwarancja

Aplikacja zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa danych i gwarantuje zgodność z przepisami podatkowymi, eliminując ryzyko błędów.

Zapisz się na prezentację demo

Kto musi składać deklaracje VAT?

Aplikacja amavat

Automatyzujemy procesy księgowe i podatkowe

Nie ma potrzeby przesyłania plików Excela ani innych zestawień, ponieważ automatycznie pobieramy dane bezpośrednio z kanału sprzedaży jak np. Baselinker, albo z systemu klienta.

Bez względu na to, czy prowadzisz sklep internetowy, platformę handlową czy sieć detaliczną, nasza aplikacja pozwoli Ci łatwo zintegrować dane z wszystkich kanałów sprzedaży. Nasze oprogramowanie działa w czasie rzeczywistym, weryfikując i automatycznie analizując wszystkie dane.

Monitoruje stawki VAT i nadzoruje przepływ towarów. Wszystkie te dane są uporządkowane i wyświetlane na intuicyjnym pulpicie nawigacyjnym. Dodatkowo, aplikacja pozwala na łatwe eksportowanie danych, co daje Ci pełną kontrolę nad informacjami, które są kluczowe dla Twojego biznesu.

Zapisz się na prezentację demo

Zyskaj jeden profesjonalny punkt kontaktowy

W czym jeszcze możemy pomóc

Wspomagamy rozwój Twojego biznesu

Rejestracja VAT we wszystkich państwach członkowskich UE

Rejestracja VAT we wszystkich państwach członkowskich UE

Rejestracja do VAT w krajach nienależących do UE

Rejestracja do VAT w krajach nienależących
do UE

Rejestracja i składanie deklaracji OSS w Polsce i w Niemczech

Rejestracja
i składanie deklaracji OSS
w Polsce
i w Niemczech

Rozliczanie i składanie deklaracji VAT zgodnie z lokalnymi przepisami

Rozliczanie i składanie deklaracji VAT zgodnie z lokalnymi przepisami

Raportowanie w systemie Intrastat

Raportowanie w systemie Intrastat

Rejestracja w systemie EORI

Rejestracja
w systemie EORI

Zmiana danych firmy w urzędach skarbowych i instytucjach podatkowych

Zmiana danych firmy w urzędach skarbowych
i instytucjach podatkowych

Księgowość e-commerce

Księgowość e-commerce

Firmy zajmujące się międzynarodową sprzedażą internetową bardzo szybko się rozwijają. Wiąże się to z wchodzeniem na nowe rynki oraz koniecznością prowadzenia rozliczeń podatkowych i rejestracji VAT w kolejnych krajach.

Świadczymy również usługi ogólnego doradztwa podatkowego za pośrednictwem naszych wybranych firm partnerskich oraz przedstawicielstwa podatkowego VAT (zgodnie z lokalnymi przepisami).

Wspomagamy rozwój Twojego biznesu

Dlaczego warto wybrać nas

Kontakt

Dedykowany opiekun klienta

Każdy klient ma możliwość współpracy z dedykowanym opiekunem, który doskonale mówi w kilku językach obcych. Dodatkowo, wspiera go cały zespół ekspertów dostępnych do pomocy. Nasi wykwalifikowani doradcy podatkowi są do Twojej dyspozycji we wszelkich kwestiach związanych z podatkiem VAT, a także w przypadku kontroli podatkowych w Europie.

Kontakt

Automatyzacja procesów księgowych

Dzięki automatycznemu pobieraniu danych do rozliczeń podatkowych i możliwości integracji z marketplace’ami czy systemami ERP, możesz zaoszczędzić czas pracy Twojego zespołu e-commerce, a co za tym idzie koszty. Jednocześnie oferowane przez nas rozwiązania IT dają możliwość przygotowania indywidualnych raportów na potrzeby księgowe, jak i działów e-commerce.

Kontakt

Kompleksowa oferta

Możesz liczyć na kompleksową obsługę zarówno księgowości, kadr i płac, jak również rejestracji i rozliczeń VAT ze sprzedaży zagranicznej, rozliczeń sprzedaży wysyłkowej zagranicę w ramach procedury VAT-OSS czy Intrastat. Jednocześnie możesz liczyć na nasze wsparcie we wszystkich krajach Europy, dzięki czemu rozwijając swój e-commerce za granicą, obsługę księgową i VAT będziesz miał w jednym miejscu. Wszystkie niezbędne usługi gromadzimy na Portalu Klienta, by ułatwić i usprawnić zarządzanie finansami Twojego biznesu.

Kontakt

Obsługa Premium

Obsługa Premium obejmuje wsparcie dedykowanego opiekuna klienta wraz z bezpośrednim kontaktem telefonicznym, dostęp do Portalu Klienta 24/7 oraz całodobowy dostęp do informacji podatkowych. Ponadto, klient otrzymuje Customer Information, w którym na bieżąco informujemy o najnowszych zmianach prawnych i podatkowych. Dbamy mocno o standardy szybkiej i rzetelnej odpowiedzi na Twoje pytania i wątpliwości.

Kontakt

Przejrzysty system cenowy

Prezentujemy atrakcyjną politykę cenową, która nie jest uzależniona od ilości dokonywanych transakcji. Udostępniamy różnorodne pakiety dostosowane do wielkości przedsiębiorstw. Możesz być pewny stałych, przejrzystych i stabilnych cen.

Kontakt

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Zapewniamy wsparcie zespołu ekspertów przy kontrolach podatkowych, a także analizę złożonych deklaracji VAT i korektę w razie potrzeby. Zadbamy o terminowość Twoich rozliczeń z urzędami podatkowymi i dopilnujemy, aby nie groziły Ci żadne konsekwencje finansowe. Jednocześnie gwarantujemy bezpieczeństwo Twoich danych, także w ramach naszych automatyzacji i integracji. Masz okazję skorzystać z kilkunastu lat doświadczenia naszego zespołu w księgowości polskiej i zagranicznej.

FAQ

Często zadawane pytania
o integracje dla e-commerce

Na czym polegają integracje w ramach usług amavat?

Integracje oferowane przez aplikację amavat, to prosty w obsłudze system, wspierający proces zbierania danych na potrzeby obsługi księgowej
i rozliczeń VAT dla sprzedawców e-commerce. Przygotowany został przy współpracy z doradcami podatkowymi, dzięki czemu wyposażony jest
w mechanizmy gwarantujące poprawność przygotowywanych rozliczeń podatkowych.

Pozwala nam na połączenie się po API z kontem sprzedawcy naszych Klientów na platformach, z którymi mamy aktywne integracje. A to z kolei pozwala nam automatycznie pobierać dane sprzedażowe w cyklach miesięcznych. Dzięki temu możemy zaoszczędzić czas naszych Klientów
i unikamy ryzyka przekształcenia danych w procesie kopiowania i przesyłania dodatkowych plików.

A zatem integracje amavat dają naszym Klientom:

  • Bezpieczeństwo i gwarancje poprawności podatkowej

  • Integracje z marketplace’ami i systemami ERP firm

  • Oszczędność czasu i kosztów dzięki automatyzacji pobierania danych

  • Weryfikację poprawności pobranych danych

  • Szeroki zakres raportowania dla e-commerce

  • Kompleksową ofertę dla e-commerce w 1 miejscu.

Z jakimi platformami amavat ma integracje?

Obecnie aplikacja amavat ma aktywne integracje z takimi pltaformami jak:

  • Amazon

  • Kaufland.de

  • Baselinker

W kolejnych etapach planujemy integracje z eBay, CDiscount, eMAG, Shopify, Plentymarkets i innymi.

Czy jest dostępna wersja demo? Czy mogę przetestować aplikację?

Nie udostępniamy wersji demo naszej aplikacji, jednak z przyjemnością przygotujemy prezentację, w której pokażemy, jak działa. Dzięki temu będziesz mógł zobaczyć wszystkie funkcje i korzyści, jakie oferuje nasza aplikacja, a także zadać pytania naszym specjalistom.

Dodatkowo, dostępna jest także szczegółowa instrukcja obsługi, która przeprowadzi Cię przez wszystkie funkcje i możliwości naszej aplikacji.

W jaki sposób mogę pobrać dane z aplikacji?

Raporty i dane są udostępniane w cyklach miesięcznych w aplikacji. Można je pobrać w każdej chwili z oznaczonych zakładek. Każdy z raportów jest zawsze odpowiednio opisany i wystarczy kliknąć w buton „Pobierz”, aby ściągnąć go na własny komputer.

Ilu użytkowników może jednocześnie korzystać z 1 konta?

Aplikacja amavat nie ma ograniczeń co do liczby użytkowników dla 1 konta. Może z niego korzystać dowolna liczba osób o ile posiada login
i hasło. Każda firma otrzymuje 1 konto, a do niego login i hasło. Można je udostępniać w ramach organizacji.

Dodatkowo w ramach aplikacji amavat jest możliwość otrzymywania powiadomień. Będą one wysyłane na wskazane adresy mailowe osób
z danej firmy. Liczba takich adresów mailowych na cele powiadomień też nie jest ograniczona.

Ostatnia aktualizacja : 28.06.2024