Integracje e-commerce

Łączymy podatki z rozwiązaniami IT

Integracje pozwalają na automatyzację procesów księgowych.
Nasza aplikacja pobierze, uporządkuje i pozwoli Ci zrozumieć dane płynące
z różnych źródeł Twojego biznesu e-commerce.

Napisz do nas
Aplikacja, która wspiera biznesy e-commerce

Aplikacja amavat®

Aplikacja, która wspiera biznesy e-commerce

Wspieramy biznesy e-commerce w kompleksowej obsłudze łącząc księgowość z rozwiązaniami IT, pozwalającymi na optymalizację procesów finansowych.

W amavat® podjęliśmy wyzwanie i stworzyliśmy własne, innowacyjne narzędzie integracyjne, które zmieni Twój sposób prowadzenia biznesu. Rozbudowane możliwości aplikacji są praktyczną inwestycją dla firm e-commerce działających na rynku krajowym i międzynarodowym.

Nasze rozwiązania są zaprojektowane tak, aby dostarczać rzeczywistej wartości naszym klientom. Dlatego aplikacja umożliwia bezproblemowe współdziałanie z czołowymi platformami e-commerce, takimi jak Kaufland, Allegro oraz renomowanymi integratorami, jak Baselinker.

Co to oznacza dla Ciebie?

To oznacza, że nie musisz już tracić czasu na ręczne zbieranie danych z różnych źródeł. Nasze zaawansowane rozwiązanie pozwala na automatyczne pobieranie danych dzięki bezpośredniemu połączeniu poprzez API z Twoim kontem sprzedawcy.

Dzięki tej niezwykle efektywnej integracji, możemy nie tylko przygotować niezbędne dane do rozliczeń VAT i deklaracji podatkowych, ale także dostarczyć Ci szeroki zakres danych, umożliwiając tworzenie raportów księgowych, analizę
przewalutowań i wiele innych raportów dostosowanych do Twoich potrzeb.

Integracja danych i automatyzacja rozliczeń

Wybierz wygodę

Integracja danych
i automatyzacja rozliczeń

Oszczędź czas, unikaj błędów i skoncentruj się na rozwoju
swojej działalności - z amavat® to możliwe!

Napisz do nas

Integracje i automatyzacje e-commerce

Integrujemy lub automatyzujemy się z największymi marketplace'ami

Baselinker
Amazon
Kaufland
Allegro

W czym jesteśmy lepsi

Co odróżnia naszą aplikację od innych?

1

Automatyczne pobieranie i weryfikacja danych

Nasz zaawansowany algorytm dokładnie pobiera, analizuje
i weryfikuje wszystkie zintegrowane dane, przypisując odpowiednie klasyfikacje podatkowe i określając odpowiednie kraje opodatkowania.

Jeśli zostaną wykryte jakiekolwiek nieprawidłowości, od razu otrzymasz powiadomienie, abyś mógł je natychmiast poprawić.

arrow

2

Rozległy zakres raportów

Aplikacja umożliwia dostęp do szerokiego zakresu danych, co pozwala nam przygotowywać nie tylko rozliczenia VAT i deklaracje podatkowe, ale także tworzyć szczegółowe raporty księgowe, raporty z przewalutowaniami czy inne na indywidualne zamówienia. Jak to działa?

Łączymy się po API bezpośrednio z kontem sprzedawcy, dzięki czemu możemy zaciągnąć do naszego systemu/aplikacji niezbędne dane do przygotowania rozliczeń VAT czy deklaracji podatkowych.

arrow

3

Integracje z marketplace’ami

W amavat® zrewolucjonizowaliśmy sposób, w jaki przetwarzasz dane
z największych platform handlowych, takich jak Allegro, Kaufland, a także integratorów, takich jak Baselinker.

Nasze niezawodne narzędzie oferuje bezpośrednie integracje z tymi potężnymi źródłami, zapewniając automatyczne pobieranie danych na życzenie.

wypróbuj aplikację

Zarządzaj księgowością z dowolnego miejsca

Z nami nie musisz szukać pośredników

Co zyskasz, wybierając aplikację amavat®?

Oszczędność czasu

Aplikacja umożliwia pobieranie danych bezpośrednio
z platformy źródłowej, eliminując konieczność ręcznego wprowadzania informacji. To oszczędza Twój czas i minimalizuje błędy.

Wsparcie doradców w całej Europie

Nasze wsparcie obejmuje doradców z całej Europy, którzy nie tylko są specjalistami od podatków i VAT, ale również ekspertami z dziedziny e-commerce oraz IT. Dzięki naszej rozległej sieci 32 biur europejskich
i doświadczonemu zespołowi, gwarantujemy wysoką jakość i kompleksową obsługę.

Kompleksowa oferta w 1 miejscu

Oprócz integracji danych oraz automatyzacji rozliczeń za pomocą naszej aplikacji, oferujemy kompleksową obsługę księgową dla boznesów e-commerce w Polsce oraz VAT Compliance w całej Europie. Nasze usługi obejmują również obsługę kadrowo-płacową, obsługę raportów Intrastat i ich weryfikację, a także profesjonalne wsparcie doświadczonych doradców podatkowych.

Dodatkowo, zajmiemy się procesem rejestracji VAT i VAT OSS, przygotowując niezbędną dokumentację. Jedno miejsce, wiele rozwiązań - amavat dla biznesów e-commerce.

Bezpieczeństwo i gwarancja

Przede wszystkim nasze rozwiązania zostały starannie przygotowane pod nadzorem doświadczonych doradców podatkowych i ekspertów ds. VAT.

Dbamy o prywatność Twoich danych i zapewniamy, że wszystkie kalkulacje podatkowe i rozliczenia VAT są wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami
i regulacjami ochrony danych osobowych.

Kto musi składać deklaracje VAT?

Aplikacja amavat

Automatyzujemy procesy księgowe i podatkowe

Nie ma potrzeby przesyłania plików Excela ani innych zestawień, ponieważ automatycznie pobieramy dane bezpośrednio z kanału sprzedaży jak np. Baselinker, albo z systemu klienta.

Bez względu na to, czy prowadzisz sklep internetowy, platformę handlową czy sieć detaliczną, nasza aplikacja pozwoli Ci łatwo zintegrować dane z wszystkich kanałów sprzedaży. Nasze oprogramowanie działa w czasie rzeczywistym, weryfikując i automatycznie analizując wszystkie dane.

Monitoruje stawki VAT i nadzoruje przepływ towarów. Wszystkie te dane są uporządkowane i wyświetlane na intuicyjnym pulpicie nawigacyjnym. Dodatkowo, aplikacja pozwala na łatwe eksportowanie danych, co daje Ci pełną kontrolę nad informacjami, które są kluczowe dla Twojego biznesu.

Zapytaj o usługę

Zyskaj jeden profesjonalny punkt kontaktowy

Wspomagamy rozwój Twojego biznesu

Dlaczego warto wybrać nas

Kontakt

Dedykowany opiekun klienta

Każdy klient ma możliwość współpracy z dedykowanym opiekunem, który doskonale mówi w kilku językach obcych. Dodatkowo, wspiera go cały zespół ekspertów dostępnych do pomocy. Nasi wykwalifikowani doradcy podatkowi są do Twojej dyspozycji we wszelkich kwestiach związanych z podatkiem VAT, a także w przypadku kontroli podatkowych w Europie.

Kontakt

Automatyzacja procesów księgowych

Dzięki automatycznemu pobieraniu danych do rozliczeń podatkowych i możliwości integracji z marketplace’ami czy systemami ERP, możesz zaoszczędzić czas pracy Twojego zespołu e-commerce, a co za tym idzie koszty. Jednocześnie oferowane przez nas rozwiązania IT dają możliwość przygotowania indywidualnych raportów na potrzeby księgowe, jak i działów e-commerce.

Kontakt

Kompleksowa oferta

Możesz liczyć na kompleksową obsługę zarówno księgowości, kadr i płac, jak również rejestracji i rozliczeń VAT ze sprzedaży zagranicznej, rozliczeń sprzedaży wysyłkowej zagranicę w ramach procedury VAT-OSS czy Intrastat. Jednocześnie możesz liczyć na nasze wsparcie we wszystkich krajach Europy, dzięki czemu rozwijając swój e-commerce za granicą, obsługę księgową i VAT będziesz miał w jednym miejscu. Wszystkie niezbędne usługi gromadzimy na Portalu Klienta, by ułatwić i usprawnić zarządzanie finansami Twojego biznesu.

Kontakt

Obsługa Premium

Obsługa Premium obejmuje wsparcie dedykowanego opiekuna klienta wraz z bezpośrednim kontaktem telefonicznym, dostęp do Portalu Klienta 24/7 oraz całodobowy dostęp do informacji podatkowych. Ponadto, klient otrzymuje Customer Information, w którym na bieżąco informujemy o najnowszych zmianach prawnych i podatkowych. Dbamy mocno o standardy szybkiej i rzetelnej odpowiedzi na Twoje pytania i wątpliwości.

Kontakt

Przejrzysty system cenowy

Prezentujemy atrakcyjną politykę cenową, która nie jest uzależniona od ilości dokonywanych transakcji. Udostępniamy różnorodne pakiety dostosowane do wielkości przedsiębiorstw. Możesz być pewny stałych, przejrzystych i stabilnych cen.

Kontakt

Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Zapewniamy wsparcie zespołu ekspertów przy kontrolach podatkowych, a także analizę złożonych deklaracji VAT i korektę w razie potrzeby. Zadbamy o terminowość Twoich rozliczeń z urzędami podatkowymi i dopilnujemy, aby nie groziły Ci żadne konsekwencje finansowe. Jednocześnie gwarantujemy bezpieczeństwo Twoich danych, także w ramach naszych automatyzacji i integracji. Masz okazję skorzystać z kilkunastu lat doświadczenia naszego zespołu w księgowości polskiej i zagranicznej.

W czym jeszcze możemy pomóc

Wspomagamy rozwój Twojego biznesu

Rejestracja VAT we wszystkich państwach członkowskich UE

Rejestracja VAT we wszystkich państwach członkowskich UE

Rejestracja do VAT w krajach nienależących do UE

Rejestracja do VAT w krajach nienależących
do UE

Rejestracja i składanie deklaracji OSS w Polsce i w Niemczech

Rejestracja
i składanie deklaracji OSS
w Polsce
i w Niemczech

Rozliczanie i składanie deklaracji VAT zgodnie z lokalnymi przepisami

Rozliczanie i składanie deklaracji VAT zgodnie z lokalnymi przepisami

Raportowanie w systemie Intrastat

Raportowanie w systemie Intrastat

Rejestracja w systemie EORI

Rejestracja
w systemie EORI

Zmiana danych firmy w urzędach skarbowych i instytucjach podatkowych

Zmiana danych firmy w urzędach skarbowych
i instytucjach podatkowych

Księgowość e-commerce

Księgowość e-commerce

Firmy zajmujące się międzynarodową sprzedażą internetową bardzo szybko się rozwijają. Wiąże się to z wchodzeniem na nowe rynki oraz koniecznością prowadzenia rozliczeń podatkowych i rejestracji VAT w kolejnych krajach.

Świadczymy również usługi ogólnego doradztwa podatkowego za pośrednictwem naszych wybranych firm partnerskich oraz przedstawicielstwa podatkowego VAT (zgodnie z lokalnymi przepisami).

FAQ

Często zadawane pytania
o integracje dla e-commerce

Na czym polegają integracje w ramach usług amavat?

Integracje oferowane przez aplikację amavat, to prosty w obsłudze system, wspierający proces zbierania danych na potrzeby obsługi księgowej
i rozliczeń VAT dla sprzedawców e-commerce. Przygotowany został przy współpracy z doradcami podatkowymi, dzięki czemu wyposażony jest
w mechanizmy gwarantujące poprawność przygotowywanych rozliczeń podatkowych.

Pozwala nam na połączenie się po API z kontem sprzedawcy naszych Klientów na platformach, z którymi mamy aktywne integracje. A to z kolei pozwala nam automatycznie pobierać dane sprzedażowe w cyklach miesięcznych. Dzięki temu możemy zaoszczędzić czas naszych Klientów
i unikamy ryzyka przekształcenia danych w procesie kopiowania i przesyłania dodatkowych plików.

A zatem integracje amavat dają naszym Klientom:

  • Bezpieczeństwo i gwarancje poprawności podatkowej

  • Integracje z marketplace’ami i systemami ERP firm

  • Oszczędność czasu i kosztów dzięki automatyzacji pobierania danych

  • Weryfikację poprawności pobranych danych

  • Szeroki zakres raportowania dla e-commerce

  • Kompleksową ofertę dla e-commerce w 1 miejscu.

Z jakimi platformami amavat ma integracje?

Obecnie aplikacja amavat ma aktywne integracje z takimi pltaformami jak:

  • Allegro

  • Kaufland

  • Baselinker

W kolejnych miesiącach roku 2024 planujemy następne integracje z takimi platformami jak eBay, Cdiscount czy Plentymarkets.

Czy jest dostępna wersja demo? Czy mogę przetestować aplikację?

Aplikacja amavat jest aplikacją dostępną z przeglądarki. Jej panel jest bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze. Na dzień dzisiejszy nie ma wersji demo. Można za to zapoznać się z filmem i tutorialami, które obrazują funkcjonalności aplikacji.

Jednocześnie zawsze jest możliwość na umówienie się na spotkanie z naszym konsultantem i ustalenie terminu spotkania online, podczas którego zaprezentujemy funkcjonalności aplikacji amavat.

W jaki sposób mogę pobrać dane z aplikacji?

Raporty i dane są udostępniane w cyklach miesięcznych w aplikacji. Można je pobrać w każdej chwili z oznaczonych zakładek. Każdy z raportów jest zawsze odpowiednio opisany i wystarczy kliknąć w buton „Pobierz”, aby ściągnąć go na własny komputer.

Ilu użytkowników może jednocześnie korzystać z 1 konta?

Aplikacja amavat nie ma ograniczeń co do liczby użytkowników dla 1 konta. Może z niego korzystać dowolna liczba osób o ile posiada login
i hasło. Każda firma otrzymuje 1 konto, a do niego login i hasło. Można je udostępniać w ramach organizacji.

Dodatkowo w ramach aplikacji amavat jest możliwość otrzymywania powiadomień. Będą one wysyłane na wskazane adresy mailowe osób
z danej firmy. Liczba takich adresów mailowych na cele powiadomień też nie jest ograniczona.

Ostatnia aktualizacja : 18.01.2024