Integracje e-commerce
Integracje
pozwalają na automatyzację procesów księgowych.
Nasza aplikacja
pobierze, uporządkuje i pozwoli Ci zrozumieć dane płynące
z różnych źródeł Twojego biznesu
e-commerce.
Skontaktuj się z naszymi specjalistami
Tomasz - Chief Executive Officer
Interesuje Cię innowacyjne narzędzie integracyjne, które zmieni Twój sposób prowadzenia biznesu e-commerce? Chcesz dowiedzieć się więcej o możliwościach naszej aplikacji oraz integracjach z czołowymi platformami e-commerce, takimi jak Kaufland, Allegro oraz integratorami, jak Baselinker? Zapraszamy do kontaktu:
Aplikacja amavat®
Wspieramy biznesy e-commerce w kompleksowej obsłudze łącząc księgowość z rozwiązaniami IT, pozwalającymi na optymalizację procesów finansowych.
W amavat® podjęliśmy wyzwanie i stworzyliśmy własne, innowacyjne narzędzie integracyjne, które zmieni Twój sposób prowadzenia biznesu. Rozbudowane możliwości aplikacji są praktyczną inwestycją dla firm e-commerce działających na rynku krajowym i międzynarodowym.
Nasze rozwiązania są zaprojektowane tak, aby dostarczać rzeczywistej wartości naszym klientom. Dlatego aplikacja umożliwia bezproblemowe współdziałanie z czołowymi platformami e-commerce, takimi jak Kaufland, Allegro oraz renomowanymi integratorami, jak Baselinker.
To oznacza, że nie musisz już tracić czasu na ręczne zbieranie danych z różnych źródeł. Nasze zaawansowane rozwiązanie pozwala na automatyczne pobieranie danych dzięki bezpośredniemu połączeniu poprzez API z Twoim kontem sprzedawcy.
Dzięki tej niezwykle efektywnej integracji, możemy nie tylko przygotować niezbędne
dane do rozliczeń VAT i deklaracji podatkowych, ale także dostarczyć Ci szeroki zakres danych,
umożliwiając tworzenie raportów księgowych, analizę
przewalutowań i wiele innych raportów
dostosowanych do Twoich potrzeb.
Wybierz wygodę
Oszczędź czas, unikaj błędów i skoncentruj się na rozwoju
swojej
działalności - z amavat® to możliwe!
Integracje i automatyzacje e-commerce
W czym jesteśmy lepsi
1
Automatyczne pobieranie i weryfikacja danych
Nasz zaawansowany algorytm dokładnie pobiera, analizuje
i weryfikuje wszystkie
zintegrowane dane, przypisując odpowiednie klasyfikacje podatkowe i określając odpowiednie kraje
opodatkowania.
Jeśli zostaną wykryte jakiekolwiek nieprawidłowości, od razu otrzymasz powiadomienie, abyś mógł je natychmiast poprawić.
2
Rozległy zakres raportów
Aplikacja umożliwia dostęp do szerokiego zakresu danych, co pozwala nam przygotowywać nie tylko rozliczenia VAT i deklaracje podatkowe, ale także tworzyć szczegółowe raporty księgowe, raporty z przewalutowaniami czy inne na indywidualne zamówienia. Jak to działa?
Łączymy się po API bezpośrednio z kontem sprzedawcy, dzięki czemu możemy zaciągnąć do naszego systemu/aplikacji niezbędne dane do przygotowania rozliczeń VAT czy deklaracji podatkowych.
3
Integracje z marketplace’ami
W amavat® zrewolucjonizowaliśmy sposób, w jaki przetwarzasz dane
z
największych
platform handlowych, takich jak Allegro, Kaufland, a także integratorów, takich jak
Baselinker.
Nasze niezawodne narzędzie oferuje bezpośrednie integracje z tymi potężnymi źródłami, zapewniając automatyczne pobieranie danych na życzenie.
wypróbuj aplikację
Z nami nie musisz szukać pośredników
Oszczędność czasu
Aplikacja umożliwia pobieranie danych bezpośrednio
z platformy źródłowej,
eliminując konieczność ręcznego wprowadzania informacji. To oszczędza
Twój czas i
minimalizuje błędy.
Wsparcie doradców w całej Europie
Nasze wsparcie obejmuje doradców z całej Europy, którzy
nie tylko są specjalistami
od podatków i VAT, ale również ekspertami z dziedziny e-commerce oraz IT. Dzięki naszej
rozległej
sieci 32 biur europejskich
i doświadczonemu zespołowi, gwarantujemy
wysoką
jakość i kompleksową
obsługę.
Kompleksowa oferta w 1 miejscu
Oprócz integracji danych oraz automatyzacji rozliczeń za pomocą naszej aplikacji, oferujemy kompleksową obsługę księgową dla boznesów e-commerce w Polsce oraz VAT Compliance w całej Europie. Nasze usługi obejmują również obsługę kadrowo-płacową, obsługę raportów Intrastat i ich weryfikację, a także profesjonalne wsparcie doświadczonych doradców podatkowych.
Dodatkowo, zajmiemy się procesem rejestracji VAT i VAT OSS, przygotowując niezbędną dokumentację. Jedno miejsce, wiele rozwiązań - amavat dla biznesów e-commerce.
Bezpieczeństwo i gwarancja
Przede wszystkim nasze rozwiązania zostały starannie przygotowane pod nadzorem doświadczonych doradców podatkowych i ekspertów ds. VAT.
Dbamy o prywatność Twoich danych i zapewniamy, że wszystkie kalkulacje podatkowe i
rozliczenia VAT są
wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami
i regulacjami ochrony danych osobowych.
Aplikacja amavat
Nie ma potrzeby przesyłania plików Excela ani innych zestawień, ponieważ automatycznie pobieramy dane bezpośrednio z kanału sprzedaży jak np. Baselinker, albo z systemu klienta.
Bez względu na to, czy prowadzisz sklep internetowy, platformę handlową czy sieć detaliczną, nasza aplikacja pozwoli Ci łatwo zintegrować dane z wszystkich kanałów sprzedaży. Nasze oprogramowanie działa w czasie rzeczywistym, weryfikując i automatycznie analizując wszystkie dane.
Monitoruje stawki VAT i nadzoruje przepływ towarów. Wszystkie te dane są uporządkowane i wyświetlane na intuicyjnym pulpicie nawigacyjnym. Dodatkowo, aplikacja pozwala na łatwe eksportowanie danych, co daje Ci pełną kontrolę nad informacjami, które są kluczowe dla Twojego biznesu.
Wspomagamy rozwój Twojego biznesu
Dedykowany opiekun klienta
Każdy klient ma możliwość współpracy z dedykowanym opiekunem, który doskonale mówi w kilku językach obcych. Dodatkowo, wspiera go cały zespół ekspertów dostępnych do pomocy. Nasi wykwalifikowani doradcy podatkowi są do Twojej dyspozycji we wszelkich kwestiach związanych z podatkiem VAT, a także w przypadku kontroli podatkowych w Europie.
Automatyzacja procesów księgowych
Dzięki automatycznemu pobieraniu danych do rozliczeń podatkowych i możliwości integracji z marketplace’ami czy systemami ERP, możesz zaoszczędzić czas pracy Twojego zespołu e-commerce, a co za tym idzie koszty. Jednocześnie oferowane przez nas rozwiązania IT dają możliwość przygotowania indywidualnych raportów na potrzeby księgowe, jak i działów e-commerce.
Kompleksowa oferta
Możesz liczyć na kompleksową obsługę zarówno księgowości, kadr i płac, jak również rejestracji i rozliczeń VAT ze sprzedaży zagranicznej, rozliczeń sprzedaży wysyłkowej zagranicę w ramach procedury VAT-OSS czy Intrastat. Jednocześnie możesz liczyć na nasze wsparcie we wszystkich krajach Europy, dzięki czemu rozwijając swój e-commerce za granicą, obsługę księgową i VAT będziesz miał w jednym miejscu. Wszystkie niezbędne usługi gromadzimy na Portalu Klienta, by ułatwić i usprawnić zarządzanie finansami Twojego biznesu.
Obsługa Premium
Obsługa Premium obejmuje wsparcie dedykowanego opiekuna klienta wraz z bezpośrednim kontaktem telefonicznym, dostęp do Portalu Klienta 24/7 oraz całodobowy dostęp do informacji podatkowych. Ponadto, klient otrzymuje Customer Information, w którym na bieżąco informujemy o najnowszych zmianach prawnych i podatkowych. Dbamy mocno o standardy szybkiej i rzetelnej odpowiedzi na Twoje pytania i wątpliwości.
Przejrzysty system cenowy
Prezentujemy atrakcyjną politykę cenową, która nie jest uzależniona od ilości dokonywanych transakcji. Udostępniamy różnorodne pakiety dostosowane do wielkości przedsiębiorstw. Możesz być pewny stałych, przejrzystych i stabilnych cen.
Najwyższe standardy bezpieczeństwa
Zapewniamy wsparcie zespołu ekspertów przy kontrolach podatkowych, a także analizę złożonych deklaracji VAT i korektę w razie potrzeby. Zadbamy o terminowość Twoich rozliczeń z urzędami podatkowymi i dopilnujemy, aby nie groziły Ci żadne konsekwencje finansowe. Jednocześnie gwarantujemy bezpieczeństwo Twoich danych, także w ramach naszych automatyzacji i integracji. Masz okazję skorzystać z kilkunastu lat doświadczenia naszego zespołu w księgowości polskiej i zagranicznej.
W czym jeszcze możemy pomóc
Wybierz wygodę
Pomożemy Ci sprostać nowym wyzwaniom biznesowym.
Rejestracja VAT we wszystkich państwach członkowskich UE
Rejestracja do VAT w krajach nienależących
do UE
Rejestracja
i składanie deklaracji OSS
w Polsce
i
w Niemczech
Rozliczanie i składanie deklaracji VAT zgodnie z lokalnymi przepisami
Raportowanie w systemie Intrastat
Rejestracja
w systemie EORI
Zmiana danych firmy w urzędach skarbowych
i instytucjach
podatkowych
Księgowość e-commerce
Firmy zajmujące się międzynarodową sprzedażą internetową bardzo szybko się
rozwijają. Wiąże się to z wchodzeniem na nowe rynki oraz koniecznością prowadzenia rozliczeń
podatkowych i rejestracji VAT w kolejnych krajach.
Świadczymy również usługi ogólnego doradztwa podatkowego za pośrednictwem naszych wybranych firm partnerskich oraz przedstawicielstwa podatkowego VAT (zgodnie z lokalnymi przepisami).
FAQ
Na czym polegają integracje w ramach usług amavat?
Integracje oferowane przez aplikację amavat, to prosty w obsłudze system,
wspierający proces zbierania danych na potrzeby obsługi księgowej
i rozliczeń VAT dla
sprzedawców e-commerce. Przygotowany został
przy współpracy z doradcami podatkowymi, dzięki
czemu wyposażony jest
w mechanizmy gwarantujące poprawność przygotowywanych rozliczeń
podatkowych.
Pozwala nam na połączenie się po API z kontem sprzedawcy naszych Klientów na
platformach, z którymi mamy aktywne integracje. A to z kolei pozwala nam automatycznie pobierać
dane sprzedażowe w cyklach miesięcznych. Dzięki temu możemy zaoszczędzić czas naszych Klientów
i
unikamy ryzyka przekształcenia danych w procesie kopiowania i przesyłania dodatkowych plików.
A zatem integracje amavat dają naszym Klientom:
Bezpieczeństwo i gwarancje poprawności podatkowej
Integracje z marketplace’ami i systemami ERP firm
Oszczędność czasu i kosztów dzięki automatyzacji pobierania danych
Weryfikację poprawności pobranych danych
Szeroki zakres raportowania dla e-commerce
Kompleksową ofertę dla e-commerce w 1 miejscu.
Z jakimi platformami amavat ma integracje?
Obecnie aplikacja amavat ma aktywne integracje z takimi pltaformami jak:
Allegro
Kaufland
Baselinker
W kolejnych miesiącach roku 2024 planujemy następne integracje z takimi platformami jak eBay, Cdiscount czy Plentymarkets.
Czy jest dostępna wersja demo? Czy mogę przetestować aplikację?
Aplikacja amavat jest aplikacją dostępną z przeglądarki. Jej panel jest bardzo intuicyjny i łatwy w obsłudze. Na dzień dzisiejszy nie ma wersji demo. Można za to zapoznać się z filmem i tutorialami, które obrazują funkcjonalności aplikacji.
Jednocześnie zawsze jest możliwość na umówienie się na spotkanie z naszym konsultantem i ustalenie terminu spotkania online, podczas którego zaprezentujemy funkcjonalności aplikacji amavat.
W jaki sposób mogę pobrać dane z aplikacji?
Raporty i dane są udostępniane w cyklach miesięcznych w aplikacji. Można je pobrać w każdej chwili z oznaczonych zakładek. Każdy z raportów jest zawsze odpowiednio opisany i wystarczy kliknąć w buton „Pobierz”, aby ściągnąć go na własny komputer.
Ilu użytkowników może jednocześnie korzystać z 1 konta?
Aplikacja amavat nie ma ograniczeń co do liczby użytkowników dla 1 konta. Może
z niego korzystać dowolna liczba osób o ile posiada login
i hasło. Każda firma otrzymuje 1
konto, a do niego login i hasło. Można je udostępniać w ramach organizacji.
Dodatkowo w ramach aplikacji amavat jest możliwość otrzymywania powiadomień.
Będą one wysyłane na wskazane adresy mailowe osób
z danej firmy. Liczba takich adresów
mailowych
na cele powiadomień też nie jest ograniczona.