Polityka zwrotów & odwołania

amavat Services Poland oferuje 14-dniowy bezpłatny okres próbny, który rozpocznie się bezpośrednio po aktywizacji konta, a o dniu wygaśnięcia wersji próbnej zostaniesz powiadomiony drogą mailową.

Podczas okresu próbnego możesz w każdej chwili usunąć swoje konto i nie zostaniesz obciążony kosztami. Nie prosimy o podanie danych Twojej karty kredytowej przy rejestracji bezpłatnej wersji próbnej, a zatem nawet jeśli zapomnisz usunąć konto po zakończeniu okresu próbnego – NIE BĘDZIESZ OBCIĄŻONY ŻADNYMI KOSZTAMI, a Twoja subskrypcja zostanie automatycznie wycofana po upływie okresu próbnego.

Rejestrując się do bezpłatnej wersji próbnej otrzymujesz automatycznie prawa dostępu do naszego pakietu Enterprise, chyba że wybierzesz inny pakiet. Po upływie bezpłatnego okresu próbnego zostaniesz poproszony o zapisanie się do jednego z naszych pakietów – nie musisz kontynuować używania pakietu Enterprise. Możesz zmienić swój pakiet na każdy inny przez nas oferowany.

Pobieramy i naliczamy opłaty za korzystanie z naszych usług z góry, a wszystkie świadczone usługi nie podlegają zwrotowi. Nie oferujemy zwrotu w formie gotówkowej ani w formie kredytów za usługi wykorzystane częściowo w skali miesiąca, kwartału lub roku.

Wszystkie ceny są podane bez podatków i opłat nakładanych przez organy podatkowe, wobec których jesteś zobowiązany uregulować wszelkie wymagane należności w postaci podatków i opłat, zależnie od państwa, w jakim one występują.

Klient posiada możliwość upgrade’u lub downgrade’u konta w każdej chwili. Jeśli decydujesz się na upgrade’owanie Twojego konta jest on przydzielany automatycznie, a jeśli jednak się zdecydujesz na downgrade’owanie nie uwzględni on żadnych zwrotów pieniężnych bądź częściowych opłat miesięcznych.


Jak usunąć swoje konto?

Jeśli chcesz trwale usunąć swoje konto wraz ze wszystkimi danymi, możesz to uczynić z poziomu konta admina wchodząc w Company/Delete account. Ze względu na automatyzację tego procesu, raz dokonany nie może być on cofnięty, a skutkuje to tym, że wszystkie Twoje dane zostaną usunięte z systemu. Prosimy więc ostrożnie korzystać z tej funkcji.

Jeśli usuniesz swoje konto w trakcie trwania cyklu rozliczeniowego, Twój abonament pozostanie aktywny aż do chwili, kiedy nie wpłynie ponowna opłata za usługę. Zwracamy uwagę, że nie uwzględniamy żadnych zwrotów pieniężnych bądź częściowych opłat miesięcznych.