Integracje z systemami ERP

Wyzwania dla sprzedawców e-commerce związane z przygotowaniem i gromadzeniem danych transakcyjnych

amavatPrzedsiębiorstwa działające w sektorze e-commerce często muszą zmagać się z wyzwaniem gromadzenia i przygotowania dużej ilości danych dotyczących transakcji (sprzedaż, zwroty i transfery magazynowe), co wymaga nakładu czasu i pracy. Jednakże, dzięki rozwiązaniom programowym oferowanym przez naszych partnerów integracyjnych, ten problem można skutecznie rozwiązać, a proces transferu danych staje się łatwiejszy i bardziej efektywny. Zakres integracji amavat jest bardzo zróżnicowany i indywidualnie dopasowywany do poszczególnych potrzeb każdego Klienta.

Przygotowanie danych transakcyjnych w odpowiednim formacie, nieodzownych do sporządzenia deklaracji VAT, stanowi jedno z istotnych zadań, z jakimi musi się zmierzyć sprzedawca e-commerce. Jest to proces, który wymaga dokładności i zaangażowania, a także dostarczenia bardzo szczegółowych danych. Może to być niezwykle kłopotliwe z uwagi na to, że informacje wymagane lokalnymi przepisami różnią się w poszczególnych krajach.

Rozwiązania programowe oferowane przez partnerów integracyjnych

Nasi partnerzy integracyjni dostosowują indywidualne rozwiązania do każdego Klienta, wykorzystując swoje możliwości techniczne, i oferują kilka opcji przesłania danych transakcyjnych.

Niektórzy integratorzy tworzą rozwiązania umożliwiające automatyczne przesyłanie danych o transakcjach bez konieczności ręcznego ich gromadzenia i opracowywania. Dzięki temu, cały proces przygotowania i przesyłania danych jest znacznie bardziej efektywny i zdecydowanie mniej czasochłonny.

Część z naszych partnerów integracyjnych stosuje również automatyczne rozwiązanie API key. To jeszcze bardziej ułatwia pracę naszym Klientom i pozwała szybko i bezpiecznie przesyłać do nas dane transakcyjne.

Wymienieni poniżej integratorzy współpracują z nami w celu opracowania rozwiązań IT, które są przez nas testowane i wykorzystywane są przez wielu naszych klientów z sektora e-commerce. Dlatego zostali oni przyjęci do grona "Certyfikowanych Partnerów Integracyjnych" amavat®.

Jeśli jako sprzedawca internetowy korzystasz z rozwiązań programowych jednego z naszych partnerów integracyjnych, możemy zagwarantować, że transfer raportów transakcyjnych w pliku CSV do naszych systemów informatycznych będzie przebiegał sprawnie, a wszystkie dane będą mogły być automatycznie przesyłane do nas w odpowiednim formacie.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących raportów transakcyjnych zapraszamy Państwa do Centrum Pomocy amavat®: Raporty transakcji (plik CSV) – amavat Help Center

plentymarkets
Strona internetowa: https://www.plentymarkets.com/

plentymarkets to system ERP dla e-commerce, który łączy w sobie system do zarządzania zapasami, silnik sklepowy i narzędzie do obsługi sprzedaży wielokanałowej. W połączeniu z wbudowanym WMS oraz rozmaitymi możliwościami indywidualizacji i automatyzacji, tworzy kompleksową platformę omnichannel. Dzięki rozbudowanej funkcjonalności i wielu integracjom, sprzedawcy mogą wykorzystać SaaS plentymarkets do automatyzacji całego biznesu e-commerce. Ponadto plentymarkets oferuje integracje dla wszystkich istotnych platform sprzedaży, jak również wyspecjalizowanych dostawców płatności, logistyki; narzędzi prawnych i podatkowych oraz marketingu afiliacyjnego. W łatwy i szybki sposób za pomocą plentymarkets można zdywersyfikować sprzedaż na wiele kanałów sprzedaży jednocześnie. Wszystkie integracje mogą być używane natychmiast i bezpłatnie. Dodatkowe integracje, szablony sklepów i funkcje są dostępne jako wtyczki na plentyMarketplace. Plentymarkets jest dostępny w trzech modelach cenowych, oferując odpowiednie warunki dla sprzedawców każdego rozmiaru: od początkujących e-commerce, poprzez doświadczone MŚP, aż do edycji full-service dla przedsiębiorstw z indywidualnymi wymaganiami.

Jednym z najważniejszych wyzwań, z którymi spotykają się sprzedawcy prowadzący e-commerce na arenie międzynarodowej, jest obsługa podatków i VAT. W tym zakresie Plentymarkets jest niezwykle przydatne, ponieważ umożliwia automatyczne obliczanie VAT dla różnych krajów wysyłki. Współpraca z Amavat pozwala na bezproblemową obsługę i rozliczenie VAT w wielu krajach, niezależnie gdzie użytkownik ma swoje magazyny. Amavat jest w pełni zintegrowany z Plentymarkets.

Dekodi Deutscher Konverterdienst GmbH
Strona internetowa: https://www.dekodi.de/

Od początku 2019 roku dekodi jest certyfikowanym partnerem integracyjnym amavat®: dzięki współpracy z dekodi, możliwe jest automatyczne raportowanie danych VAT we wszystkich 28 krajach członkowskich UE z oprogramowania eCommerce Nexus.

AccountOne UG
Strona internetowa: https://www.accountone.de/

AccountOne oferuje interfejs, który przygotowuje dane z Amazon, Ebay i sklepu internetowego dla doradcy podatkowego dla sprzedawców internetowych. Własna macierz oceny przyporządkowuje sprzedaż do odpowiednich stawek podatkowych i krajów podatkowych niezależnie od systemu ERP. Na podstawie uzyskanych danych faktury mogą być automatycznie wysyłane do kupującego i udostępniane doradcom księgowym lub podatkowym. Ponadto, progi dostaw są aktywnie monitorowane i aktywnie informowane o wszelkich przekroczeniach. Jeśli próg zostanie przekroczony, AccountOne automatycznie konwertuje wycenę sprzedaży. Dzięki temu faktury są zawsze wystawiane prawidłowo, a dane są idealne dla doradcy podatkowego.

Serini Cloud SYSTEM
Strona internetowa: http://serini-cloud.pl/

Serini Cloud jest modułowym systemem ERP zaprojektowanym w celu skutecznej integracji wielu platform i aplikacji. Przeznaczony jest dla klientów sprzedających w kraju i za granicą poprzez Allegro, eBay, Amazon, Amazon FBA, sklepy internetowe oraz systemy księgowe. System łączy wszystkie te platformy, aby zmaksymalizować efektywność całej firmy.

Orbis Software Polska Sp. z o.o.
Strona internetowa: http://orbis-software.pl/

Orbis Software od ponad 16 lat uwalnia swoich klientów od rutynowych i powtarzających się zadań, dzięki czemu mogą oni skoncentrować się na tym, co lubią najbardziej - rozwijając swoją działalność innowacyjnie i zwiększając zyski.

Do tej pory TaskCentre zyskało czas i zwiększyło wydajność pracy w ponad 5000 firm na całym świecie, w tym Microsoft, Rolls-Royce, BP, HSBC, Disney i NASDAQ.

W Polsce, rozwiązania te z powodzeniem realizują powtarzalne działania i eliminują błędy ludzkie w prawie 100 firmach, 24h/7 dni w tygodniu.

Ostatnia aktualizacja : 26.06.2023
Webinary i szkolenia