Portal klienta online i support IT

Dbamy o Państwa zgodność z przepisami

Nasi eksperci IT stworzyli prosty i przyjazny dla użytkownika "Portal klienta", zoptymalizowany portal umożliwia naszym Klientom dostęp do wszystkich niezbędnych danych, które są niezbędne do zachowania zgodności z przepisami dotyczącymi podatku VAT i terminowego wywiązywania się z obowiązków w zakresie podatku VAT. Zapewniamy naszym klientom - archiwizację, edycję, śledzenie, powiadomienia i alerty, raportowanie BI oraz łatwy dostęp do informacji.

Jako portal internetowy wykorzystujący Microsoft Azure, zapewnia on naszym klientom wszystko, czego potrzebują, niezależnie od kraju UE, w którym sprzedają, wraz z automatyzacją przetwarzania transakcji. Po otrzymaniu bezpiecznych danych klienta można je wykorzystać natychmiast, bez konieczności wdrażania lub konfigurowania. Mogą Państwo również przesłać swoje dane za pomocą kilku opcji, w zależności od wielkości plików, więc wszystko jest na Państwa własnym biznesowym pulpicie rozliczeniowym zgodnym z VAT.

Oprócz wsparcia IT dla klientów, posiadamy "Integracje" z różnymi firmami eksperckimi, począwszy od specjalistów handlu internetowego, poprzez raportowanie danych VAT do specjalistycznego systemu modułowego ERP, który efektywnie integruje wiele platform i aplikacji, które są przeznaczone dla naszych klientów prowadzących sprzedaż krajową i międzynarodową poprzez Amazon, Allegro, eBay, Amazon FBA i sklepy eCommerce.

amavat® inwestuje znacznie w technologię oraz badania i rozwój. Naszym celem jest wyeliminowanie komplikacji związanych z zarządzaniem zgodnością z przepisami dotyczącymi podatku VAT oraz stworzenie środowiska umożliwiającego zarządzanie cyfrową transformacją.