Baza wiedzy: Księgowość e-commerce i VAT Compliance

Amavat

Informacja od amavat® na temat wpływu Koronawirusa (COVID-19) na funkcjonowanie naszej firmy

Data20 mar 2020

Informacja od amavat® na temat wpływu Koronawirusa (COVID-19) na funkcjonowanie naszej firmy

Drodzy klienci,

Biorąc pod uwagę bezprecedensową sytuację dotyczącą wirusa COVID-19 oraz pandemię ogłoszoną niedawno przez Światową Organizację Zdrowia (WHO), w imieniu firmy amavat® chcielibyśmy poświęcić chwilę na przekazanie Państwu kilku słów.

Z uwagi na zagrożenie, które wciąż rośnie, chcemy zapewnić Państwa, że zdrowie i dobre samopoczucie naszych kolegów, klientów, ich rodzin jest dla firmy amavat® sprawą najwyższej wagi. W nadchodzących dniach i tygodniach będziemy monitorować i stosować się do wskazówek władz oraz instytucji odpowiedzialnych za zdrowie publiczne zarówno w Polsce, w Niemczech, jak i w całej Unii Europejskiej. W oparciu o aktualne informacje będziemy wprowadzać wszelkie zmiany niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa i zdrowia naszych współpracowników równocześnie utrzymując dostęp do wysokiej jakości usług do jakiej przyzwyczajeni są nasi klienci.

Oczywiście na bieżąco informujemy naszych współpracowników o praktykach które maja na celu powstrzymać rozprzestrzenianie się wirusa w najbardziej efektywny sposób. Jest to bardzo trudny czas, a naszym celem jest zapewnienie naszym klientom możliwości dostępu do wszystkich naszych usług. Obecnie umożliwiliśmy współpracownikom dotkniętym skutkami zamknięcia placówek opiekuńczo-wychowawczych pracę z domu, aby zapewnić bezpieczeństwo i opiekę nad ich najbliższymi.

Kontynuujemy wsparcie dla naszych współpracowników i służymy naszym klientom

W naszym społeczeństwie będziemy mieli do czynienia z bezprecedensowymi zakłóceniami i niepewnością, w szczególności w zakresie dostępności towarów i usług. Codziennie będziemy podejmować dalsze kroki, aby zapewnić Państwu poczucie bezpieczeństwa i opiekę. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, musimy zachować spokój, być zaradni i koncentrować się na wzajemnym wspieraniu się, zaspokajaniu zmieniających się potrzeb naszych współpracowników oraz nieprzerwanej obsłudze naszych klientów.

Jeśli wybuch epidemii spowoduje zamknięcie biura w którejkolwiek z naszych lokalizacji, zapewniamy, że mamy gotowy „Biznesowy plan awaryjny”, który umożliwi amavat® nieprzerwane świadczenie usług. Dzięki naszej najlepszej w swojej klasie infrastrukturze IT, zapewniamy narzędzia, które pozwalają wszystkim członkom zespołu amavat® pracować zdalnie, przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa i zgodnie z wymaganiami ISO. Dzięki temu nasi pracownicy w firmie i nasi partnerzy amavat® będą mogli reagować na Państwa wymagania biznesowe nawet podczas potencjalnego zamknięcia biura lub kwarantanny.

Ważna informacja dla klientów

Pragniemy też poinformować, że terminowa rejestracja numeru identyfikacyjnego VAT w różnych krajach, jak również wyjaśnienie pytań i wniosków może stanowić problem, ponieważ urzędy skarbowe w wielu krajach nie funkcjonują obecnie prawidłowo. Dlatego prosimy o cierpliwość. Nie ma to wpływu na sprawozdania miesięczne. Pragniemy też poinformować, że z powodów od nas niezależnych polegających na zawieszeniu transportu lotniczego i wstrzymaniu przesyłania przesyłek zagranicznych przez Pocztę Polską przechodzimy na ‘tryb awaryjny’ i prosimy o wysyłanie dokumentów zeskanowanych mailem oraz wstrzymania się z wysyłką oryginałów do czasu przywrócenia normalnej pracy firm kurierskich i Poczty Polskiej. W tym czasie będziemy pracować nad udostępnionymi nam skanami w celu ochrony interesów naszych klientów i wypełnienia nałożonych zobowiązań.

Informujemy na bieżąco

Ponieważ stale monitorujemy sytuację, możecie być Państwo pewni, że będziemy dostarczać aktualne informacje, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub naszych stron internetowych i kont na portalach społecznościowych. Gwarantujemy dostarczenie Państwu aktualnych informacji dotyczących wszelkich zmian w warunkach pracy lub usługach.

Pragniemy zapewnić, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby otrzymali Państwo najlepszą możliwą obsługę.

W razie potrzeby mogą się Państwo skontaktować się z nami przez e-mail. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji.

Jesteśmy przekonani, że trudna sytuacja w jakiej się znaleźliśmy ulegnie zmianie w niedługiej przyszłości, dzięki zaangażowaniu całego społeczeństwa. Doceniamy Państwa wsparcie i zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają.

Życzymy Państwu bezpieczeństwa, dobrego samopoczucia i zdrowia.

Z wyrazami szacunku,
Zespół amavat®

Potrzebują Państwo pomocy?

Mogą Państwo porozmawiać z Customer Relations Consultant dla sprzedawców internetowych. Nasz ekspert postara się szybko odpowiedzieć.

Iza
Iza
Business Development Manager

enpl

Tel. kom.: +48 532 566 957
Kontakt: Wyślij e-mail

Iza
Michał
Sales Specialist

endepl

Tel. kom.: +48 539 065 306
Kontakt: Wyślij e-mail

Archiwum

Webinary i szkolenia