Baza wiedzy: Księgowość e-commerce i VAT Compliance

Zaproszenie na wydarzenie - Webinar Allegro Q&A = Jak rozliczyc VAT w sprzedazy do krajow UE

Zaproszenie na wydarzenie – Webinar Allegro „Q&A – Jak rozliczać VAT w sprzedaży do krajów UE?” 19.03.2024 r.

/
Data04 mar 2024
/

Czy wiecie, jak rozliczać VAT w sprzedaży do krajów UE? Niezależnie od tego, czy prowadzicie już działalność międzynarodową, czy dopiero planujecie ją rozpocząć, dobrze jest mieć pewność, że wszystko idzie zgodnie z przepisami.


Wraz z Allegro serdecznie zapraszamy Was na wyjątkowe wydarzenie online: „Q&A – Jak rozliczać VAT w sprzedaży do krajów UE?”. Będzie to interaktywna sesja pytań i odpowiedzi, podczas której będziecie mogli zdobyć konkretną wiedzę na temat zagadnień związanych z VAT-em w międzynarodowej sprzedaży.

Wydarzenie odbędzie się dnia 19 marca 2024 o godzinie 11:00. Na pytania odpowiadał będzie nasz TaxTech and Technology Partner, Tomasz Kwiatkowski – doświadczony architekt rozwiązań cloud-BI, specjalizujący się w obszarze IT wspierającym podatkowo polski e-commerce i posiadający bogate doświadczenie w zakresie rozliczeń VAT i rozwiązań w tym obszarze dla branży e-commerce.

Rejestracja jest otwarta! Kliknijcie tutaj i zapiszcie się już dziś.

Na webinarze będziemy rozmawiać o różnych aspektach rozliczania VAT dla e-commerce, m.in.:

  • Jaki dokument sprzedaży powinienem wystawić klientowi z Czech / ze Słowacji? Czy można zamiast paragonu wystawić fakturę? W jakim język i jakiej walucie?
  • Kiedy mogę skorzystać ze zwolnienia z kasy fiskalnej?
  • Chcę zacząć sprzedawać na allegro.cz i allegro.sk — czy muszę już coś zmieniać w rozliczeniach VAT?
  • Jak zarejestrować się do VAT OSS?
  • Klient kupił ode mnie towar i chce fakturę. Czy mam obowiązek mu ją wystawić?
  • W jaki sposób rozliczać VAT przy sprzedaży B2B w UE?

Już teraz możecie zadawać pytania! Przejdźcie do Slido i użyjcie hasła allegrovat, aby podzielić się swoimi pytaniami, na które odpowiedzi dostaniecie podczas spotkania.

Nie przegapcie okazji na poszerzenie swojej wiedzy na temat księgowości e-commerce i rozliczeń podatkowych w międzynarodowym handlu. Dołączcie do nas na webinarze i podzielcie się swoimi pytaniami!


W razie pytań zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem ekspertów, gotowym służyć pomocą i wsparciem w zakresie księgowości e-commerce oraz usług VAT Compliance: Skontaktuj się z nami – amavat®.

Zespół amavat®

Iga Turniak

Junior Process Management & QM Specialist w getsix®, Marketing Assistant getsix® i amavat®. W firmie od marca 2022. Zainteresowana SEO, content marketingiem oraz branżą e-commerce.

LinkedIn logo
Niniejsza publikacja ma charakter niewiążącej informacji i służy ogólnym celom informacyjnym. Przedstawione informacje nie stanowią doradztwa prawnego, podatkowego ani w zakresie zarządzania, jak również nie zastępują indywidualnego doradztwa. Przy opracowaniu niniejszej publikacji dołożono należytej staranności, jednak bez przejęcia odpowiedzialności za prawidłowość, aktualność i kompletność prezentowanych informacji. Treści w niej zawarte nie stanowią samodzielnej podstawy do działania i nie mogą zastąpić konkretnego doradztwa w indywidualnej sprawie. Odpowiedzialność autorów lub amavat® jest wyłączona. W razie potrzeby uzyskania wiążącej opinii prosimy o bezpośredni kontakt z nami. Treść niniejszej publikacji stanowi własność intelektualną amavat® lub firm partnerskich i podlega ochronie z tytułu praw autorskich. Osoby korzystające z tych informacji mogą pobierać, drukować i kopiować treść publikacji wyłącznie na własne potrzeby.

Potrzebują Państwo pomocy?

Mogą Państwo porozmawiać z Customer Relations Consultant dla sprzedawców internetowych. Nasz ekspert postara się szybko odpowiedzieć.

Iza
Iza
Business Development Manager

enpl

Tel. kom.: +48 532 566 957
Kontakt: Wyślij e-mail

Iza
Michał
Sales Specialist

endepl

Tel. kom.: +48 539 065 306
Kontakt: Wyślij e-mail

Archiwum

Webinary i szkolenia