Zmiany w amavat® coraz bliżej!
amavat® od kilku miesięcy intensywnie pracuje nad rozwojem technologicznym oraz wprowadzeniem nowych usług.
Widzimy potrzeby naszych klientów w tym zakresie, słuchamy uwag i chcemy wyjść im naprzeciw, by rozliczenia podatku VAT stały się dla Was jeszcze prostsze i zajmowały Wam jak najmniej czasu.
Już od stycznia 2024 roku wprowadzimy szereg nowych rozwiązań, które pozwolą na jeszcze łatwiejsze i efektywne rozliczenia.
Czego możecie się spodziewać?
Integracje – automatyzacja pobierania danych transakcyjnych
Dostrzegamy, że trend multichannel powoduje, że zebranie wszystkich danych transakcyjnych w jedno miejsce i jednolite ich sformatowanie stanowi nie lada wyzwanie, dlatego wdrożymy szereg integracji, które pozwolą na zautomatyzowanie tego procesu. Będziecie tylko musieli w odpowiednim terminie zatwierdzić, że pobrane dane są poprawne i kompletne.
W pierwszej kolejności udostępnimy możliwość integracji m.in. z Amazon, Allegro, Kaufland, BaseLinker, a później systematycznie będziemy dodawać kolejne platformy.
Aplikacja amavat®
Nowe rozwiązania wymagają nowej platformy, w której możliwa będzie ich konfiguracja, dlatego dotychczasowy Portal Klienta zostanie zastąpiony zupełnie nową Aplikacją amavat®.
To z jej poziomu będziecie mieli dostęp do złożonych deklaracji VAT, zintegrowanych danych transakcyjnych, informacji o przeprowadzonych przez nas rejestracjach i wielu innych.
Tam też będziecie mogli importować dodatkowe raporty transakcji, aktualizować dane firmy czy osoby kontaktowe.
Księgowość e-commerce w Polsce
amavat® powstał z pasji do e-commerce i księgowości, dlatego obok usług VAT Compliance za granicą, wprowadzamy także kompleksową obsługę księgową i kadrowo-płacową w Polsce. Widzimy, że specyfika i dynamika zmian w tej branży powoduje, że wiele usług księgowych na rynku nie jest dostosowanych do potrzeb nowoczesnego biznesu e-commerce i chcemy ten problem rozwiązać.
Będąc częścią grupy getsix® posiadamy wieloletnie doświadczenie i solidne zaplecze do prowadzenia pełnej obsługi księgowej.
Integracje i automatyzacje, które wprowadzamy w amavat® jeszcze dodatkowo usprawnią ten proces.
Stałe osoby kontaktowe
Każdy nasz klient ma możliwość współpracy z dedykowanym opiekunem, który doskonale mówi w kilku językach obcych.
Przekaz niezautomatyzowanych danych
Jeśli prowadzicie sprzedaż na platformie, z którą na razie nie jesteśmy zintegrowani, możliwe będzie dostarczenie danych transakcyjnych w dodatkowym pliku. Wkrótce przedstawimy Wam jego format (będzie nieco prostszy i łatwiejszy w przygotowaniu od tego używanego obecnie).
Indywidualna obsługa IT
Nasz doświadczony zespół informatyczny jest zdeterminowany by dostarczać rozwiązania odpowiadające na rzeczywiste potrzeby naszych klientów. Jeśli więc są one niestandardowe, lub klient ma nieco inne warunki, jesteśmy otwarci na przygotowanie indywidualnych rozwiązań.
Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o nowych usługach amavat®, serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami: kontakt – amavat®
Zespół amavat®
Jesteśmy niezależnym członkiem HLB. THE GLOBAL ADVISORY AND ACCOUNTING NETWORK.