Nasz zespół & obsługa klienta zagranicznego

Proszę skontaktuj się z naszą obsługą klienta zagranicznego

Karl Mihalits
Doradca podatkowy
Customer Relations Consultant
dla sprzedawców internetowych


Kraj: Austria
Lokalizacja: Wiedeń
Wyślij e-mail

Jiří Jindrák
Doradca podatkowy
Customer Relations Consultant
dla sprzedawców internetowych


Kraj: Czechy
Lokalizacja: Praga
Wyślij e-mail

Antoine Français
Doradca podatkowy
Customer Relations Consultant
dla sprzedawców internetowych


Kraj: Francja
Lokalizacja: Paryż
Wyślij e-mail

Cedric Nielbock
Doradca podatkowy
Customer Relations Consultant
dla sprzedawców internetowych


Kraj: Niemcy
Lokalizacja: Bielefeld
Wyślij e-mail

Guido Aldovini
Doradca podatkowy
Customer Relations Consultant
dla sprzedawców internetowych


Kraj: Włochy
Lokalizacja: Milano
Wyślij e-mail

Emilia Biniek
Doradca podatkowy
Customer Relations Consultant
dla sprzedawców internetowych


Kraj: Polska
Lokalizacja: Wrocław
Wyślij e-mail

Carlos López
Doradca podatkowy
Customer Relations Consultant
dla sprzedawców internetowych


Kraj: Hiszpania
Lokalizacja: Madryd
Wyślij e-mail

Maria McConnell
Doradca podatkowy
Customer Relations Consultant
dla sprzedawców internetowych


Kraj: Wielka Brytania
Lokalizacja: Glasgow
Wyślij e-mail

Spotkaj się z naszym zespołem

Chcielibyśmy skorzystać z sposobności, by zdobyć Twoje zaufanie i zrobić amavat Europe częścią Twojego zespołu.
W celu ustalenia w czym amavat Europe może pomóc Twojej firmie, oferujemy bezpłatną poradę. W tym celu prosimy o kontakt z jakąkolwiek osobą kontaktową.

Nasz zespół obsługi klienta zagranicznego

Kiedy rozszerzysz swoją działalność na inne rynki europejskie, prowadzenie firmy może stać się trudne, jeśli język polski nie jest Twoim językiem ojczystym. Nawet jeśli płynnie mówisz po angielsku może dojść do opóźnień i niepotrzebnych kosztów ze względu na różnice kulturowe i na akceptowaną praktykę biznesową.

Obsługa klienta zagranicznego w amavat Europe powstała w celu ułatwienia prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce oraz po to, żeby klient miał większą pewność przy działaniu na polskim rynku. Nasi dwujęzyczni doradcy posiadają doświadczenia na poziomie partnerskim i menedżerskim. Kompleksowe zagadnienia techniczne mogą być wyjaśnione w prosty sposób w Twoim języku ojczystym, każdy zrozumie naszych porad bez pozostawienia miejsca na wątpliwości.

Zrozumiała i pewna komunikacja dzięki naszym dwujęzycznym doradcom

Nasi dwujęzyczni księgowi w amavat Europe porozumiewają się z Tobą w języku Twojego wyboru. Podczas spotkań i rozmowach konferencyjnych szybko przechodzimy do sedna sprawy, a każdy z Twojego zespołu zrozumie nasze porady i jest w stanie śledzić naszą dyskusję.

Zrozumienie i wrażliwość dla różnic kulturowych

Doradcy w amavat Europe posiadają wieloletnie doświadczenie i są świadomi wpływu różnic kulturowych i gospodarczych pomiędzy państwami. Oni doradzą Tobie w stosunku spraw związanych z planowaniem podatkowym oraz skutkiem używania różnych pojazdów firmowych.

Natychmiastowy dostęp do sieci niezawodnych kontaktów biznesowych

Dzięki naszej obsługi klienta zagranicznego uzyskasz natychmiastowy dostęp do ogólnopolskiej sieci niezawodnych kontaktów biznesowych, które regularnie mają styczność z inwestorami z Twojego kraju. Nasi partnerzy i menedżerowie mogą Cię zapoznać z kontaktami biznesowymi, jak np. bankierzy, adwokaci, doradzcy ds. zmiany lokalizacji, dystrybutorzy i członkami izb handlowych.

Dzięki usługom odpowiednich obsług klienta zagranicznego w 9 krajach, w których biura amavat Europa są zlokalizowane, jesteśmy w stanie zapewnić, iż nasz klient zyska na czasie i uniknie dodatkowego ryzyka. Nasza praca w interdyscyplinarnym zespole umożliwia:

  • Wymiana informacji i danych w Twoim języku ojczystym na wszystkich etapach zlecenia,
  • Sporządzenie większości dokumentów w formacie dwujęzycznym (jeśli wymagane),
  • Szybkie i profesjonalne tłumaczenia potrzebnych dokumentów (standardowe i certyfikowane),
  • Wsparcie wyspecjalizowanego tłumacza podczas rozmów z partnerami biznesowymi (jeśli wymagane),
  • Przygotowanie rozwiązań dopasowanych do środowiska biznesowego klienta (w obszarach zarządzania inwestycjami, rachunkowości i opodatkowania), np. różnice w przepisach dotyczących prawa gospodarczego, finansowego i podatkowego, róznice w koncepcjach biznesowych oraz relacje z pracownikami, kontrahentami i urzędami.

Nasze zespoły obsługi klienta zagranicznego składają się z doradców podatkowych, ekspertów ds. audytów, ekspertów ds. rachunkowości i zarządzania organizacjami, tłumaczy specjalistycznych (w tym również przysięgłych) oraz adwokatów. Dzięki tej współpracy amavat Europe jest w stanie wychodzić na przeciwko wymaganiom naszych klientów. Członkowie zespołu obsługi klienta zagranicznego w amavat Europe są nie tylko wysokowykwalifikowanymi profesjonalistami, ale posiadają ponadto jeszcze doskonałe znajomości językowe oraz dobre zrozumienie różnic kulturowych w poszczególnych krajach europejskich. Ta wiedza i to doświadczenie wspiera naszych klientów, którzy z odwagą weszli na statek w podróży pod nazwą „nowe inwestycje w obcym państwie”, aby mogli bezpiecznie i wygodnie dotrzeć do celu.